liaopdefiets.reismee.nl

La machine


La Machine, 21 - 22 augustus. geen kilometers.


Vakantie en onderdompelen bij vrienden..


Heerlijk rustig , lekker de verdere reis plannen, gepicnickt bij een mooi rustig en koel meer, getrakteerd op Mosselen, heerlijk geslapen in MIJN chalet!!! uit lunchen in Decize, Fiets schoongemaakt met Walter: een topper!!! Het franse droomhuis gezien en bewonderd, een kijkje gekregen in hun Bourgondische leven , gepuft van de warmte, mijn kleding is gewassen… kortom ik ben klaar voor de rest… Walter rijdt morgen een stukje mee om me op de route te helpen , langs een kanaal naar Auxerre… ( veel bomen, veel schaduw) fijn.

Reacties

Reacties

Trui

Zou toch wel graag een foto van dat mooie chalet willen zien Lia.

Frea May

Petje af hoor Lia. Leuk dat je bij Walter en Conny bent geweest en dat het ze goed gaat. Ik heb even een stukje van je tocht gemist want we waren in Duitsland. Nu stroopwafels gebakken met logeetje Ella en opgegeten. Mmmmmm. Nog een fijne voortzetting van je tocht en voorzichtig meisje de Jong!

Agnita

Leuk dat je zo geniet,je verhalen geniet ik van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!