liaopdefiets.reismee.nl

Van Charleville...

Van Charleville-Mezieres naar Anna Paulowna. 30 augustus.


Goed geslapen bij WS Vincent op een campingmatrasje, was wel op tijd wakker, maar we gingen er ook op tijd in , hij, nog maar 30 had net twee feestavonden gehad en was ook al van plan geweest om op tijd naar bed te gaan. Hij had gisteren nog even de trappers van mijn fiets afgehaald, ik denk dan is het mooi een loopfiets en naar het station is het downhill!! makkelijk! was al wakker toen de wekker ging en ook de tassen waren al zo goed als gepakt, hoefde Vincent niet zo erg te storen, en klaar is klaar, dus op weg! Keek er van op dat het nog zo donker was.. maar op de stoep is het goed ‘fietsen’! Op het station een koffie en een crossaintje en dan , ja, met een lift!! naar het andere perron. twee uur in de trein naar Lille.

In Lille zie ik dat onder de tijd van de trein naar Namen, een trein staat naar Antwerpen!! ben dus even naar de infobalie geweest en daar hebben ze mijn tickets omgegooid.! In Antwerpen de trein naar Amsterdam.. om kwart over 3 was ik in Anna Paulowna..

Ook weer fijn om thuis te zijn, ik heb 1350 km gefietst in het Franse land en heb er een goed idee van gekregen. Leuke mensen ontmoet, fijne tijd bij Conny en Walter, en ja het is iets te vroeg afgelopen, had graag Frankrijk afgemaakt. Wel was ik van plan om in Namen op de trein naar huis te stappen.. dat was waarschijnlijk ook deze dag geworden. Er zijn hier weer dingen die mijn aandacht vragen, mijn werk gaat weer beginnen, fijne reis gehad en heb het toch maar {bijna} gedaan… blij dat het me nog zo goed afging zo’n dag met zoveel kilometers… Dus dit was het.. bedankt voor de leuke reacties..

Reacties

Reacties

Elly

Jij bedankt lia volgend jaar weer? Xxx ook groet aan Nic Elly

Frea May

We hebben genoten van je verhalen Lia, maar zullen het je niet na doen. Maar wel een geweldige prestatie heb je weer neergezet. Hopelijk komt het weer goed met de fiets en ben jij ook weer snel geland in AP.
Wij gaan maandag voor een maand met de caravan op reis. Fietsen gaan ook mee. Maandagochtend beslissen we of we starten in Steenwijk en rondje Nederland gaan doen of toch afzakken naar het zuiden. De rust is hier weergekeerd na veel activiteiten met de kindertjes. Liefs voor jou en de jouwen.

heleen

Mooie verhalen Lia maar blij dat je gezond weer thuis bent gekomen ondanks je kapotte fiets

Trui

Je bent een topwijf ?

Henk

Lia, je flexibiliteit ,hoe om te gaan met pech , je manier van route en overnachting zoeken/vinden heb ik met bewondering gelezen .
Het was heel leuk om je zo te volgen .

leo

Wat ben je een bikkel Lia!! Heb genoten van al je avonturen. Het heeft je deze keer niet erg meegezeten maar de manier waarop je hier mee om weet te gaan dwingt respect af. En dan die dagafstanden van dik over de honderd. Chapeau. Maar...... als ik ook nog wat anders mag vinden......neem afscheid van je oude brikkie, dat komt je toe en kun je wel tot je 80ste doorgaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!