liaopdefiets.reismee.nl

iets afmaken waar ik aan begonnen was..

Zondag 19 mei 2019.  46 km.


Vanochtend om 9 minuten over 6 kwam Nienke me wakker maken in Amstelveen. Zij had gisteren haar A diploma gehaald. Daar  moesten Opa en Oma getuige van zijn natuurlijk. Ik had de fietstassen al ingepakt, en de fiets mee op de auto. Nic is gisteren naar huis gegaan en  ik vertrek deze morgen  vanaf Amsterdam naar Maastricht. Op een voordeel ticket natuurlijk. Vanaf daar naar Dinant en dan nog 2 uurtjes fietsen om bij een Vriend van de fiets te slapen in Niverlee. Morgen ga ik dan naar Charleville de Meziers. Om daarna naar huis te fietsen. 

Het afgelopen half jaar heeft dat steeds in mijn hoofd gezeten dat die rit nog niet ‘af’ was.. Daar ga ik nu wat aan doen..  

Reacties

Reacties

Heleen Gijsberts

Gelijk heb je eerst iets afmaken voordat je een nieuwe fietsreis gaat plannen. Heel veel plezier en houdt je valhelm op liefs van ons?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!