liaopdefiets.reismee.nl

Van Geeste naar Drohne.


Van Geeste naar Drohne, 92 km, Dinsdag 20 augustus.


Gelukkig! De familie had om half 9 ontbijt, de kinderen waren al naar Kindergarten dus Daniela was al bij de bakker geweest, lekkere broodjes, de zak ging open en het ene crossaintje lag gelijk op haar bord. De kamer lag met nog meer zooi bezaaid als gisteravond want Lutz had nog gepakt! hij gaat vandaag hiken in de Harz. in zijn eentje, wil even weg van alles. Nou ja dat ken ik me wel voorstellen. De fles wijn? Die stond nog op de vensterbank.. bij de verzameling, ze kregen meer WSers, gemiddeld 2 in de week!! en iedere keer koken ze dan zo uitgebreid!!!

Ik wil ook weg. Al staan er niet zoveel kilometers op het programma. zit om half 10 op de fiets, nog even dit en nog even dat. Het weer is weer goed, nog een beetje frisjes. De route gaat over saaie stukken vanochtend, rechte ook.. Maar dan wil Google me weer langs een plaatsje sturen, kies ik toch voor het centrum en vraag rond waar ik koffie kan begaan.. Wordt leuk geholpen en zit even later dan ook aan een lekker gebakje en koffie in Lengerich.

heb zelf vandaag het idee dat ik vakantie heb.. kijk meer rond en sta hier even stil en daar. Ze maken van hun rotondes ware kunstwerken in deze omgeving. In FĂĽrstenau stuit ik op een kasteel met bijbehorend park , mooi. Dan wordt de omgeving afwisselender, gaat een beetje op en neer. Wel langs een drukke weg, maar op 4-5 meter afstand en veel door de bossen.

Dan krijg ik wat problemen met mijn powerbank, en stop bij een ijssalon om hem op te laden, want zonder techniek kunnen we niet meer..

In Bramsche probeer ik nog zo’n mooie fles wijn als gisteren te begaan.Niet gelukt,dan maar een ander… langs mooie landwegen kom ik bij mijn WarmShoweradres aan, 4 honden hebben ze hier, en ik hoor niets als ik bel, ga maar even op een bankje zitten, 10 minuutjes gewacht en daar kwam Gabriella met een”WorkAway” knul uit Finland aanlopen met alle honden. Een fijne kamer, een lekkere badkamer, gezellige mensen, haar man komt oorspronkelijk uit Engeland en is smid. life is good..















Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!