liaopdefiets.reismee.nl

Van Drohne naar Hannover .

Van Drohne naar Hannover, 123 km, Donderdag 22 augustus


Gesprekken waren er weer te over vanmorgen, we konden goed met elkaar opschieten Grabiela en ik, Jonas de Fin was al buiten aan het werk, lekker gezond ontbijt, met havermelk { ik wist niet eens dat het bestond] en haver… ik zat op tijd op de fiets, wordt weer een lange dag, dat moet toch anders worden, ik heb tenslotte toch ook vakantie!

Mooie route, veel langs landerijen weggetjes, soms ook wel gravel, maar wel door veel dorpjes vandaag, Gezellig, het is ook wel een armoe soms, die telefoon, waarop mijn route staat, Je hoeft nooit meer hulp te hebben… terwijl wel een aantal mensen het hebben aangeboden!

Voorheen in Duitsland hebben we wel koffie gedronken bij een restaurant en gingen we bij de plaatselijke bakker een gebakje halen, maar daar hebben de bakkers hier toch aardig op ingespeeld: ze schenken nou zelf de koffie!! wel zo handig en hoef in deze contreien daar ook niet zo erg naar te zoeken. Wat me ook opvalt is hoeveel bankgebouwen hier nog zijn, het kleinste dorp heeft er zo nog 2.. Kom daar een om in Nederland.

Beland dan ineens langs het Mittellandkanaal, gaat een stuk plat worden dus, terwijl we net van die leuke heuveltjes hadden. Bij een kruising rijd ik verder langs de Weser. ik ben niet de enige, een geliefd fietspad! Dan moet ik eroverheen, over sluizen, en er gaat een ijzeren trap omhoog met een glijgoot… de eerste ging goed, netaan!! maar bij de tweede en derde en vierde heb ik de bagage er maar afgehaald.. die waren te stijl! gelukkig was de andere oever te berijden..

Weer door het land, lekker afwisselend vandaag, gelukkig, Het weer werkt ook goed mee, gaat helemaal goed.. Even een harde botsing van mijn trapper met een trotToirband, maar ook dat heeft geen nadelige gevolgen. Weer rijd ik langs het Mittellandkanaal en die volg ik tot in Hannover, ben op tijd en ga eerst eens een biertje drinken, Nog even langs de supermarkt, een lekkere maaltijdsalade en nog 2 alcoholvrije biertjes, hoef ik vanavond niet meer weg,,, Komt DAT even goed uit… Heb een afspraak met een Vriend van de fiets en die woont op de zevende etage van een flat, met alleen trappen...Rust vanavond!




Van Drohne naar Hannover, 123 km, Donderdag 22 augustus


Gesprekken waren er weer te over vanmorgen, we konden goed met elkaar opschieten Grabiela en ik, Jonas de Fin was al buiten aan het werk, lekker gezond ontbijt, met havermelk { ik wist niet eens dat het bestond] en haver… ik zat op tijd op de fiets, wordt weer een lange dag, dat moet toch anders worden, ik heb tenslotte toch ook vakantie!

Mooie route, veel langs landerijen weggetjes, soms ook wel gravel, maar wel door veel dorpjes vandaag, Gezellig, het is ook wel een armoe soms, die telefoon, waarop mijn route staat, Je hoeft nooit meer hulp te hebben… terwijl wel een aantal mensen het hebben aangeboden!

Voorheen in Duitsland hebben we wel koffie gedronken bij een restaurant en gingen we bij de plaatselijke bakker een gebakje halen, maar daar hebben de bakkers hier toch aardig op ingespeeld: ze schenken nou zelf de koffie!! wel zo handig en hoef in deze contreien daar ook niet zo erg naar te zoeken. Wat me ook opvalt is hoeveel bankgebouwen hier nog zijn, het kleinste dorp heeft er zo nog 2.. Kom daar een om in Nederland.

Beland dan ineens langs het Mittellandkanaal, gaat een stuk plat worden dus, terwijl we net van die leuke heuveltjes hadden. Bij een kruising rijd ik verder langs de Weser. ik ben niet de enige, een geliefd fietspad! Dan moet ik eroverheen, over sluizen, en er gaat een ijzeren trap omhoog met een glijgoot… de eerste ging goed, netaan!! maar bij de tweede en derde en vierde heb ik de bagage er maar afgehaald.. die waren te stijl! gelukkig was de andere oever te berijden..

Weer door het land, lekker afwisselend vandaag, gelukkig, Het weer werkt ook goed mee, gaat helemaal goed.. Even een harde botsing van mijn trapper met een trotToirband, maar ook dat heeft geen nadelige gevolgen. Weer rijd ik langs het Mittellandkanaal en die volg ik tot in Hannover, ben op tijd en ga eerst eens een biertje drinken, Nog even langs de supermarkt, een lekkere maaltijdsalade en nog 2 alcoholvrije biertjes, hoef ik vanavond niet meer weg,,, Komt DAT even goed uit… Heb een afspraak met een Vriend van de fiets en die woont op de zevende etage van een flat, met alleen trappen...Rust vanavond!




Van Drohne naar Hannover, 123 km, Donderdag 22 augustus


Gesprekken waren er weer te over vanmorgen, we konden goed met elkaar opschieten Grabiela en ik, Jonas de Fin was al buiten aan het werk, lekker gezond ontbijt, met havermelk { ik wist niet eens dat het bestond] en haver… ik zat op tijd op de fiets, wordt weer een lange dag, dat moet toch anders worden, ik heb tenslotte toch ook vakantie!

Mooie route, veel langs landerijen weggetjes, soms ook wel gravel, maar wel door veel dorpjes vandaag, Gezellig, het is ook wel een armoe soms, die telefoon, waarop mijn route staat, Je hoeft nooit meer hulp te hebben… terwijl wel een aantal mensen het hebben aangeboden!

Voorheen in Duitsland hebben we wel koffie gedronken bij een restaurant en gingen we bij de plaatselijke bakker een gebakje halen, maar daar hebben de bakkers hier toch aardig op ingespeeld: ze schenken nou zelf de koffie!! wel zo handig en hoef in deze contreien daar ook niet zo erg naar te zoeken. Wat me ook opvalt is hoeveel bankgebouwen hier nog zijn, het kleinste dorp heeft er zo nog 2.. Kom daar een om in Nederland.

Beland dan ineens langs het Mittellandkanaal, gaat een stuk plat worden dus, terwijl we net van die leuke heuveltjes hadden. Bij een kruising rijd ik verder langs de Weser. ik ben niet de enige, een geliefd fietspad! Dan moet ik eroverheen, over sluizen, en er gaat een ijzeren trap omhoog met een glijgoot… de eerste ging goed, netaan!! maar bij de tweede en derde en vierde heb ik de bagage er maar afgehaald.. die waren te stijl! gelukkig was de andere oever te berijden..

Weer door het land, lekker afwisselend vandaag, gelukkig, Het weer werkt ook goed mee, gaat helemaal goed.. Even een harde botsing van mijn trapper met een trotToirband, maar ook dat heeft geen nadelige gevolgen. Weer rijd ik langs het Mittellandkanaal en die volg ik tot in Hannover, ben op tijd en ga eerst eens een biertje drinken, Nog even langs de supermarkt, een lekkere maaltijdsalade en nog 2 alcoholvrije biertjes, hoef ik vanavond niet meer weg,,, Komt DAT even goed uit… Heb een afspraak met een Vriend van de fiets en die woont op de zevende etage van een flat, met alleen trappen...Rust vanavond!




Van Drohne naar Hannover, 123 km, Donderdag 22 augustus


Gesprekken waren er weer te over vanmorgen, we konden goed met elkaar opschieten Grabiela en ik, Jonas de Fin was al buiten aan het werk, lekker gezond ontbijt, met havermelk { ik wist niet eens dat het bestond] en haver… ik zat op tijd op de fiets, wordt weer een lange dag, dat moet toch anders worden, ik heb tenslotte toch ook vakantie!

Mooie route, veel langs landerijen weggetjes, soms ook wel gravel, maar wel door veel dorpjes vandaag, Gezellig, het is ook wel een armoe soms, die telefoon, waarop mijn route staat, Je hoeft nooit meer hulp te hebben… terwijl wel een aantal mensen het hebben aangeboden!

Voorheen in Duitsland hebben we wel koffie gedronken bij een restaurant en gingen we bij de plaatselijke bakker een gebakje halen, maar daar hebben de bakkers hier toch aardig op ingespeeld: ze schenken nou zelf de koffie!! wel zo handig en hoef in deze contreien daar ook niet zo erg naar te zoeken. Wat me ook opvalt is hoeveel bankgebouwen hier nog zijn, het kleinste dorp heeft er zo nog 2.. Kom daar een om in Nederland.

Beland dan ineens langs het Mittellandkanaal, gaat een stuk plat worden dus, terwijl we net van die leuke heuveltjes hadden. Bij een kruising rijd ik verder langs de Weser. ik ben niet de enige, een geliefd fietspad! Dan moet ik eroverheen, over sluizen, en er gaat een ijzeren trap omhoog met een glijgoot… de eerste ging goed, netaan!! maar bij de tweede en derde en vierde heb ik de bagage er maar afgehaald.. die waren te stijl! gelukkig was de andere oever te berijden..

Weer door het land, lekker afwisselend vandaag, gelukkig, Het weer werkt ook goed mee, gaat helemaal goed.. Even een harde botsing van mijn trapper met een trotToirband, maar ook dat heeft geen nadelige gevolgen. Weer rijd ik langs het Mittellandkanaal en die volg ik tot in Hannover, ben op tijd en ga eerst eens een biertje drinken, Nog even langs de supermarkt, een lekkere maaltijdsalade en nog 2 alcoholvrije biertjes, hoef ik vanavond niet meer weg,,, Komt DAT even goed uit… Heb een afspraak met een Vriend van de fiets en die woont op de zevende etage van een flat, met alleen trappen...Rust vanavond!





Reacties

Reacties

Jan

Vier maal is scheepsrecht zal je bij het plaatsen hebben gedacht?

Lia

Kijk er raar van op!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!