liaopdefiets.reismee.nl

Van Maastricht naar Nuenen, 110 km

24 mei,

Van Maastricht naar Nuenen, 110 km.

Goh wat was het vanmorgen gezellig in het huis van Catwheazle, er had ook een echtpaar geslapen, die de groene route gaan doen naar de Middellandse Zee. Gezellig gepraat, ik bijna niet gegeten (vanwege dat praten) en toen ik ook een eitje wilde pakken, zat Jan al lekker aan zijn tweede! te smikkelen… Hij dacht dat ik allang gehad had… Het was dus pas kwart voor 10 toen ik op de fiets zat.. Op weg naar Ohe en Laak, waar onze buren op de camping staan. Die ga ik even bezoeken.

Ik ga me vanaf hier niet meer aan de Maasroute houden. Deze hebben we al een paar keer gefietst. Nu ga ik voor mensen.

De route die Google voor me in petto heeft, is ook in wang bij de wegenbouwers. Om de haverklap zijn er opbrekingen en wordt ik een andere kant opgestuurd. Corry had ook nog gevraagd of ik naar een bakker wilde gaan… Bijna geen bakker te vinden!! Gelukkig door weer een wegopbreking: een winkelcentrum!

Het werd een beetje laat toen ik daar op de camping arriveerde, maar was zeer welkom!! Het was ook leuk om ze zo samen al kamperend nog te zien. Gaat voor hen allemaal niet zo makkelijk, ze hebben al best veel in moeten leveren, maar.. ZE doen het nog wel!

Kwart over 2 ging ik daar weg, van 47 naar 110 km fietsen… Om half 6 belde ik aan bij mijn host voor de nacht. Al die kilometertjes door dit stinkland… : Verrekens (Varkens) alom.

Ben terecht gekomen in een mooi huis, fijne kamer. Gaat weer helemaal goed komen