liaopdefiets.reismee.nl

Van Anna Paulowna - Kampen 126 km

Van Anna Paulowna naar Dresden. 2019


Anna Paulowna - Kampen 19 augustus


Gisteren nog een feestje,maar ik had mijn tassen al gepakt. Dus vanmorgen was het relaxed. 5 over 9 reed ik weg. Afscheid van Nic, nog even bij Lies aan, jammer dat het dit jaar niet gaat lukken om samen te gaan.

De wind zit behoorlijk in het zuid westen, dat is voor deze dag niet zo gek. Ga nog even bij Lotte een bakkie halen, dan op naar Enkhuizen.

Gelukkig is de Houtribdijk open. Van het voorjaar was het fietspad onder constructie. En vorige week waren er allemaal zandduinen!!

Daar begint het vandaag ook al veel op te lijken!!! Mijn hemel wat een zand! Het is ook bijna gaan stormen.

Gelukkig is dit fietspad behoorlijk gevarieerd. Dat is nu wel helemaal lekker. Het gaat met een gangetje van 18 - 20 km. Maar dan komt het laatste deel!, ECHTE wind… En dan is het 8 - 10 km… maar gelukkig komt er overal een einde aan. En dan gaat het echt voor de wind!

Ik kom in de buurt van Ketelhaven. In Ketelhaven woont Ger en zijn vrouw Corina. En na contact ben ik gelijk welkom!! Gezellig.

Daarna nog 15 km naar mijn gastadres, in het centrum van Kampen. Ga nog even naar een supermarkt, heb geen zin meer om er vanavond nog uit te gaan. Lekkere kamer, leuke mensen.. De eerste dag zit erop!

Reacties

Reacties

Lies

Allemachtig moest het meteen zoveel km zijn? Had je vliegend voor de wind?
Maar wel lekker dan zit je al snel in de juiste richting om Nederland uit te gaan.
liefs

Lia Vis - de Jong

En... Dit stuk toch al vaker gefietst..

Jan P.

Een goed begin is het halve werk??‍♂️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!