liaopdefiets.reismee.nl

Van Dresden naar Anna Paulowna


Van Dresden naar Anna Paulowna, 29 augustus, 11 km….

Op tijd wakker natuurlijk en gelijk de kippendrift, inpakken, aankleden.. toen ik beneden kwam voor het ontbijt was Andreas nog in geen velden of wegen te zien, ik zet maar even thee voor mezelf.. nog even een zus foto en zo foto en dan gaan we samen op stap naar het station. Half uur voor de trein zou vertrekken was ik er al. Bij de Subway nog een broodje tonijnsalade besteld en dan mogen we instappen… fiets op de speciale plaats, die had een gereserveerde haak! Dan op zoek naar mijn gereserveerde plaats.

Als ik deze trein in Amsterdam op het station zag, dacht ik altijd dat het een snelle trein zou zijn, DAT was het niet. Alle plaatsjes die ik had aangedaan om te slapen deed ook deze trein aan.

In Hannover overstappen, met een uur tussenruimte, maar wat aan de broodnodige beweging gedaan.

In Amsterdam gauw op zoek naar de grote lift, dan naar het perron waar de trein naar Anna Paulowna staat.. net op tijd. Hoeven hier niet te zoeken naar een vaste plaats voor de fiets en om tien voor half 9 ben ik thuis…

Was weer een fijne vakantie, vooral ook weer omdat je zoveel leuke mensen tegenkomt. Even een tegenvallertje met die band, maar ook dat leverde weer leuke gesprekken en contacten op. Mijn lijf kan het kunstje nog goed, 960 km in totaal op de teller… Dankbaar gevoel wat de boventoon heeft. De dag erop gelijk kleding passen voor de modeshow op zaterdag .. de hectiek van het dagelijkse leven! ook weer leuk.




Reacties

Reacties

Reina

Welkom heelhuids weer terug!

Ton en Marja

We hebben weer genoten van je reis verslag.
Kriebels krijg je ervan bij het lezen.
Zelf hebben we 14 dagen in Denemarken gefietst.
Fietsen houdt je gezond en fit dus volhouden en door gaan.
Hopelijk tot ziens en groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!