liaopdefiets.reismee.nl

Van Scherpenzeel naar Amstelveen

Van Scherpenzeel naar Amstelveen, 72 km, 22 augustus.


Dat was deze ochtend nog een aardig tijdje wachten, mijn jongste tante komt ook nog naar Scherpenzeel, die is 77 en komt samen met haar man.

Zij komen met Valys, een busservice voor hulpbehoevenden. Zij komen uit Zaandam en zouden om 9 uur vertrekken. Fleur, een kleindochter uit Amstelveen had al gevraagd of ik voor 5 uur aanwezig wil zijn, zij gaat dan logeren bij een vriendin. Dus wil ik hier wel graag om 11 uur weg


Sta helemaal klaar om 11 uur en daar komen ze, familie Kruk en Kruk
 Mijn hemel, ze komen lopen vanaf de weg, stok en rollator en zeilen in de kamer gelijk op een stoel
 he, he, ik zit 
.Mijn hemel
 de rest van de familie is nog hartstikke mobiel en dit stel
 zijn ‘gewoon’ gaan zitten!!!!! pffff, het was dus half 12 toen ik wegreed..

Lekker tochtje, Woudenberg, Bunnik, Zeist , door Utrecht, en dan langs de westkant van de Vecht, lekker, de wind in de rug. Dan een heftige bui, regenjas en pet, houden het ongename tegen, maar het is niet koud, dus
ga verder en beland dan aan de westkant van het Amsterdam-Rijnkanaal. prima rit zo. Dan zie ik het bordje van de LF7 ( Van Maastricht naar Schoorl) leuk! Die voert me langs Abcoude, daar heeft neef Jan een slagerij. en is nog steeds open, die weet ook niet van ophouden!!! is een net 70 geworden en ‘gewoon’ bezig
 Hij slacht alles zelf, laat ook trots zijn koeling zien, niets komt ‘zomaar’ binnen.. Was op deze zaterdag bezig om 2 lammeren te slachten
 Vroeg wanneer of ie zou stoppen, toen hij hoorde wat ik doe met mijn leven, zei hij : “jij moet niets zeggen!” ja
 Was even gezellig, en dan zoek ik Ouderkerk a/d Amstel op, vandaar naar Amstelveen, Bel even op dat ik over 10 minuten bij de ijssalon arriveer.. kan nog net even met de kleinkinderen daar
 ook Bas en Reina komen daarheen, gezellig.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!