liaopdefiets.reismee.nl

Van Amstelveen naar Anna Paulowna, 23 augustus, 82km.


Van Amstelveen naar Anna Paulowna. Zaterdag 23 augustus. 82 km.


Was leuk, weer even een avond en nacht doorbrengen in Amstelveen, in de ochtend kwam Nienke al rond 7 uur bij me geschoven,,, zoals vanouds en van voor de Corona. Samen zijn we verder wakker geworden totdat toch een scherm van beneden “riep”, vaak genoeg interessanter als Oma.

Beneden gewacht tot we met allen samen konden ontbijten en dan rustig mezelf klaar gemaakt om de rit weer te maken. gelukkig was Fleur net op tijd terug van haar slaapfeestje om afscheid te nemen.

Rond 12 uur daar vertrokken, langs het museumlijntje, door het Amsterdamse Bos en langs het Olympisch stadion, naar het het park langs Amsterdam West, Sloterdijkstation en dan naar het Hemmerpont, ken deze route al aardig. Dan langs Zaandam, had gedacht dat ik vandaag alles voor de wind zou hebben … DAT is niet zo, en de wind is behoorlijk, denk dat de windkracht rond de 6 ligt. Driekwart heb ik zij-tegen… niet op gerekend. Even denk ik : heb ik er nou wel goed aan gedaan om een gewone fiets te bestellen i.p.v. elektrisch…???

Maar zit toch geregeld rond de 12-15 km… Nog even in Graft aan, voor onze tante daar heb ik onderbroeken gekocht en die moeten in de’merk-bak’. Dan wordt nog opgemerkt door een zus van Tante Corrie, even praten, dan in Rustenburg wil ik wel even opsteken. Om 6 uur ben ik thuis, Nic een lekkere soep gekookt , het normale leven begint weer… Een reisje door Nederland zonder mankementen, fietsje deed het fantastisch.

Weer mooie delen van Nederland gezien en dierbare contacten aangehaald...Tevreden.

Totale afstand deze week 508 km.

Reacties

Reacties

Henk

Je familie weet nu weer, dat goed gaat met tante Lia .
Jij hebt wel overal familie en/of kennissen waar je "even" langs kunt gaan.
Blijf fietsen , elektrisch maakt je lui .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!