liaopdefiets.reismee.nl

Fiets heeft uitgerust...

Dat was dus anders wakker worden, gewoon een jurkje aan en op verjaarsfeest. Henk was helemaal niet lekker, ging gisteren ook al vroeg naar bed. Er gaan nog wel twee anderen mee, wonen ook in Tolkamer en zijn familie van Manfred, de man van Dorien, jarige job, en ook Arie zijn zus. Het wordt een gezellige rit, maar je cross wel half Nederland door, jemig dacht ik, ik heb wel al veel gefietst.

Dorien en Manfred waren heel verbaasd, maar vonden het heel leuk. Lotte en Arie natuurlijk ook.!

Dan even een knikje, en Nell gaat met mij naar Leiderdorp. De twee zussen vonden het heel leuk dat ik er was, vooral omdat hun moeder deze vriendschap ook zo gekoesterd heeft. Het is mooi gegaan, fijn dat ze dit zo kon regisseren, ze was er klaar mee, maar de twee meiden hebben haar nog een mooie tijd bezorgd.

Nog even naar de verjaardag, happie eten, en dan zijn we rond 9 uur weer in Tolkamer...

Reacties

Reacties

Marleen

Is een kris kras door Nederland denk ik zo. En ik dacht dat je naar Frankrijk zou gaan.
Hier bij de kust vandaag duidelijk iets minder warm. Lekker windje. Ik sta bij deze hitte op om 6:15. Ontbijten en buiten aan de slag.

Lotte

Nou, nou, dan ga je op verjaardag van iemand en dat vergeet je haar naam?

Marjolein was jarig, niet Dorien ;-)

Was goed je even te zien daar en super dat je zo even mee kon rijden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!