liaopdefiets.reismee.nl

Van Tolkamer naar Koningsbosch, 125 km...

Lekker relaxed was het deze morgen, eergisteren heb ik nog gezegd , dat ik op tijd weg zou gaan, want lange dag..

Is vanmorgen helemaal niet meer opgekomen, Nell brengt me het eerst stuk weg, het eerst stuk gaat via Duitsland. Eens heb ik dit stuk ook gefietst, samen met Lies op de tandem naar Praag. Ik herken nog wel het e.e.a. in Emmerich zeggen we gedag, Nell gaat terug en ik ga mijn Google volgen..Gangetje zit er lekker in, kom de vreemdste plaatsjes tegen, ja, nog steeds in Duitsland maar bij Geel over de Rijn gegaan. Tegen half 12 zie ik aan de overkant een winkeltje/ bakkerij... banken buiten, lekker koffie daargehaald, gebak, mevrouw had ook appels en... gedroogde abrikozen!! Dat had ik al in verschillende winkels lopen zoeken en deze mevrouw heef alles! Buiten was een fietser aangeschoven die uit Engela kwam. Gezellig.

Kwart over 12 stap ik maar eens op , toen de route nog maar eens bekeken.... allemachtig ik moet nog 100 km!!

Die hoeveelheid is vanmorgen nog helemaal niet binnengekomen. Dus : GAAN! De wind staat niet helemaal in mijn voordeel, maar de kilometers passeren mijn banden.

Rond 3 uur ben ik eindelijk in Nederland gearriveerd. Ik moet nog heel wat km , maar mijn maps zegt dat ik om 17. 45 zal arriveren.... even verkeerd in Venlo, maar in no-time zit ik weer op goede spoor...en doorrrr... maar rond 5 uur komt er een man met de hamer langs, gelukkig niet met een zeis....ik moest echt stoppen, en gelukkig net bij een snackbar. Ik heb er echt 3 kwartier voor genomen... daar in St. Odilienberg. Maar toch weer op de fiets was een stuk beter, ik begon alleen wel te bedenken dat elektriek, misschien toch...

Eindelijk gearriveerd In Koningsbosch, natuurlijk wonen ze aan de andere kant , maar het was heel veel....

Wordt voorgrlopen naar een kneuterig huisje staat er op mij te wachten, zo rustig , met een toilet op loopafstand midden in de natuur.. en nu ga ik slapen....



Reacties

Reacties

Lies

Nu slapen en morgen een kleine route. Geef je lijf de kans bij te komen. Pas op jezelf. Dikke knuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!