liaopdefiets.reismee.nl

Leuven,

Wat een relaxed gevoel vanochtend, niet inpakken, kleding uitzoeken wat ik vandaag eens aan zal trekken..maar dat is echter niet van lange duur, want er is een plan! Marleen en Matthe gaan me Leuven laten zien.

Het is ander weer vandaag en al behoorlijk afgekoeld, er vallen zelfs wat druppeltjes, zo weinig dat je er niet nat van word. We lopen eens een andere kant op en zie weer hoe ze de stad heel mooi aan het nieuwbouwen en renoveren zijn, het huis waar Marleen heeft gewoond wat nu ook in de steigers staat. , daar vlakbij is een prachtige tuin waar een heleboel verschillende fruitrassen staan , maar ook andere planten, zo genoten. En zo verstopt. Zo langzamerhand weer naar huis, en smiddags de omgeving met de auto. Zo langs de grenzen van de taalstrijd. Dat dat nog steeds zo heftig aanwezig is , is toch niet meer van deze tijd , maar hier echt heel erg aanwezig.

Nog even de stad in met Matthe, die me de bibliotheek laat zien en dan gaa we uit eten, ook de zus van Marleen sluit zich aan bij ons. Heerlijk, interessant en een gezellige afsluiting... morgen gaan zij weer naar Nederland, Matthe gaat beginnen te rooien op de Hortus, natuurlijk...

Reacties

Reacties

Heleen Gijsberts

Heerlijk even een dagje niet fietsen lijkt mij
Vandaag is het ook hier bewolkt maar vanmiddag wordt het weer mooi weer
Veel plezier en doe voorzichtig liefs

Janneke Ames

Heerlijk zo'n relaxte dag en even wat anders.
Volop genieten .Stoer hoor dat je dit allemaal onderneemt

lies

Gisteren is de Westerlanderfair geweest, waar de Soroptimisten een stand hadden met plantjes, bomen, serviezen en aanverwante artikelen. Tussendoor nog 2 uur verkeersregelaar geweest, waar ik bijna van mijn sokken werd gereden. Aangifte gedaan bij de security die zouden het doorgeven aan de politie. kenteken was door mij gezien. Wat een dag. Vanmiddag geld tellen en kijken wat de opbrengst is.
Het weer is nu anders, de wind waait uit een andere hoek. Zal ons benieuwen waar de reis verder heen gaat.
Liefs

Nelly

Geniet maar volop van die prachtige stad. Geert en ik zijn er ook een paar maal geweest. Hoogtepunten zijn ook de Kruidtuin of te wel de Botanische tuin en het Groot Begijnhof. Je kan er nog wel minstens een dag aan vast knopen!
Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!