liaopdefiets.reismee.nl

Van Leuven naar Turnhout, 85 km

Vanochtend de wekker maar gezet, Marleen en Matthe willen op tijd vertrekken, ook weer bezigheden in Voorhout, ze gaan beginnen met rooien.. en Maarleen geeft a.s. zaterdag een groot feest, waar ze alles zelf voor doet, bovendien is het hebben van 2 onderkomens ook een verhuizing van koelkasten en was. ...

Maar om 9 uur hebben we allemaal ontbeten, ik mijn kamer gedaan, tassen gepakt, afscheid genomen en dan wordt ik door Google op een prachtige manier deze mooie stad uitgeleid. Het gaat als een tierelier, zit het eerste stuk wel langs de grote weg, maar een prachtig fietspad ernaast en bij rotondes staan de auto's al te wachten op de beslissing die jij nog niet eens gemaakt hebt...prachtig weer en de wind zit weer in mij rug te duwen.

Dan kom ik later weer op een oudspoorwegtraject, veel mensen die hieraan wonen zien hier een verdienmodel in en laten dat weten ook. Kom dan ook met lunchtijd terecht bij een leuk ijsrestaurant, die ook koffie en taart en lunches verzorgd en dat ' gewoon' op de maandag. Fijn. Het was nog druk ook!

Dan maak ik maar eens wat rondjes , dit gaat veel te vlug, ik 'moet' vandaag maar 75 km... dus ga maar even knooppunten rijden. In Herenstal hebben ze 4 !! Schoenenwinkels op een rij, gelukkig moet ik wel nieuwe sandalen.... maarja 39 is een gangbare maat, niet in mijn maat dus. Nog maar wat rondjes maar dan k9m ech Turnhout in zicht en bel ik om half 5 aan bij mijn gastadres. Leuke mensen , mooi huis, mooie tuin, en ee fijne kamer plus douche, prachtig.... het zijn maar 39 ! treden van de trap om er te komen!

Ben nog even aan de wandel geweest , want ook hier is een Begijnhof plus een kasteel, op loopafstand , het was demoeite waard, zeker hat Begijnhof!

Zit nu op mijn kamer af te wachten wat het weer gaat doen, het is enorm broeierig, code geel is voorspeld en IEDEREEN hunkert naar water.... maar of het ervan komt??

Reacties

Reacties

Lies

We merken dat je enorm geniet. En wij genieten van het verhalen.

Heleen Gijsberts

Ennn een bak water gekregen of blijft het lekker broeierig
Veel plezier liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!