liaopdefiets.reismee.nl

Van De Zilk naar Amstelveen, 61 km.

Gisteren nog wat vergeten te vermelden, midden op de Van Brienenoordbrug, ging mijn kilometerteller over de 1000 km voor deze reis. Toch weer een mijlpaal.

Vanochtend rond 9 uur weggereden, Ans heeft het druk, de hele KBO Vergadering moet nog worden uitgewerkt. Ze zit goed in het verenigingsleven. Ik ga eerst naar Abcoude vandaag, ik wil eens even kijken hoe het met mijn neef de Slager is. Ik dacht dat ik dezelfde wind wel zou hebben als gisteren , maar hij komt uit het noordwesten.. Dwarsover dus, dit deel van Noord - Holland. Rond Hillegom het niet-meer bollenlandschap, de grote bedrijven aan de ene kant en het boerenlandschap aan de andere kant bij Hoofddorp, dan de vliegtuigen die boven mijn hoofd scheren bij Aalsmeer. Maak een praatje met een spanjaard, die hier andere vliegtuigen spot als in Spanje. Hij was hier omdat zijn dochter klaar was met het conservatorium. Leuk, dan de andere bedrijven, veeeeel parkeerplaatsen! Bij Aalsmeer, het wordt weer een beetje meer landelijk in de buurt van de Kwakel en Uithoorn.

Dan kom ik Abcoude binnen... zie een papier op de deur: maandags en dinsdag gesloten! Zouden ze toch gaan minderen? Ze zijn nog aan de lunch, zoon Michael, neef Jan en zijn vrouw Nel en allemaal! in werkkleding... Nel had vorig jaar al gezegd dat ze dat niet meer deed... en nu weer 'gewoon' in dienst. Geen personeel, de vrouwen die er werkte hebben allebei een andere baan... en ze kunnen niemand vinden... natuurlijk zij zijn de enige niet, maar toch...Twee jaar geleden Leukemie gehad... maarja , hij heeft zijn zoon beloofd dat ze het samen nog zouden gaan doen... het is hun leven... maar...

Dan krijg ik allemaal pingeltjes op mijn telefoon, dat ik moet zorgen dat ik in Amstelveen kom!! Er komen beste buien aan... ven Jelger, van Lotte en ook nog van Bas... dus ik stap op en zorg dat ik in Amstelveen kom....het is nu 9 uur in de avond: geen druppel gevallen....


Reacties

Reacties

Lia Vis - de Jong

Maar wel een heerlijk samenzijn met zoon, schoondochter en 2 kleinkids, hier in Amstelveen.

Nell

Wat een leuke ontmoetingen. En fijn dat het droog is gebleven. Hier regent het sinds 16.00 uur.... heerlijk voor de tuin. Fijne avond!

Nelly

Na meer dan 1000 km en veel mooie verhalen al weer bijna thuis. Wat heb je een geweldige reis gemaakt met veel fijne hernieuwde ontmoetingen. Ik heb enorme bewondering voor jou. Je hebt een dikke pluim verdiend. Zie je gauw.

lies

Fijn dat je richting huis komt. Heerlijk weer die kilometers en al die leuke mensen.

Janneke Ames

Super.wat een prestatie

Fren

Wat heerlijk om je hele reis mogen mee te maken deze zomer, baal nu nog steeds dat ik je niet persoonlijk een fijne vakantie kon wensen voor de zomer stop en kijk er naar uit dat je weer in Anna bent om je weer te zien? nu de drukte van verbouwen in…

Conny

Leuke verhalen Lia, ik ben helemaal bij met je verhaal. Super die 1000 km ?

Rita

" Welkom Thuis "

Heleen Gijsberts

Genoten van je verhalen maar ben blij dat je heelhuids weer terug bent in ons mooie dorpje liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!