liaopdefiets.reismee.nl

Van De Zilk naar huis....

Gisteren vroeg Reina nog , ken je die weg naar Anna Paulowna nu uit je hoofd? ZEKER WEL! Ik ga zus en ga zo... kortom: appeltje- eitje... Maar het begon al rap: in het Amsterdamse bos hadden ze roufes HELEMAAL afgezet, dat leverde al een hoop gescheld en boze fietsers op, was ook raar gedaan, bied dan een aternatief... niets...

Kijk dan kom ik ook op een andere manier binnen de ring van de A10 Amsterdam in... en nee Mrs Google had ik deze morgen niet nodig toch? Toen ik uiteindelijk toch op weg zat dat ik dacht: zal het toch maar vragen dan... leek me een goede route... maar gaanderweg dacht ik : we gaan wel dicht naar het centrum... dat was niet de bedoeling , ik had een adres in Zaandam ingetikt. .. En dan kom ik uit bij een heel ander pontje!! Had ze wel vaak gezien , en dan ook gedacht: daar wil ik nog wel eens gebruik van maken... en nu stond IK ERVOOR!!! WOW.. dat was een verrassing! Hij eindigde bij het NDSM terrein, daarover had ik NET vanochtend in de krant bij Bas nog een stuk gelezen en intrigeerde me ook al een tijd.. en nu: een presenteerblaadje! Hoe mooi.

Natuurlijk worden daar, waar niet? Ook heel veel huizen gebouwd, het is na dat het jaren door hippies is "ge-exploiteert" een gewaardeerde plek geworden. ...maar natuurlijk ook veel bedrijven weer en .. vrachtwagens , mijn hemel wat wordt er toh een zooi van hot naar her gesleept... in de contreien van Rotterdam, maar zeker ook hier.

Ik ben op weg naar mijn jongste tante, ze is nog maar 80, en ze kreeg deze tantezegger toen ze 6 werd... ik heb in deze contreien meer kennissen, maar ik ben haar al een paar keer voorbij gereden.. Nu? Niet thuis, maar mijn hemel wat ziet die tuin eruit, dus ben ik wat aan het plukken en weer opbinden, komt ze om de hoek met haar rollater! Uit zich in superlatieven hoe leuk ze het vind dat ik langs kom. Haar man kwam ook even later thuis en zo werd het nog een genoeglijk tijdje. Naar huis ga ik vandaag, maar kan ook nog langs Graft gaan.. een schoonzus van Tante Corry, waar we het altijd goed mee hadden... Die ook heel blij en verrast...

Dan appt Jelger: " eet je vanavond bij ons? " graag natuurlijk...

Maar volgen mrs Google moet ik dan wel doorgaan wil ik om kwart 6 daar zijn... bovendien is de wind weer in de NoordWesthoek gaan zitten, net de hoek waar ik heen wil... maar om 10 voor 6 neem ik een illegale shortcut naar zijn huis en : scheurt mijn tas eraf! Mijn super ORTLIEB tas!! Kapot, gelukkig weet ik dat deze onderdelen besteld kunnen worden...en het is het laatste stukje... de rest is allemaal zooooo goed gegaan, zulk mooi weer, zoveel leuke mensen... zoveel om dankbaar voor te zijn, een topvakantie... ik laat Mees nog even uitrekenen hoeveel kilometer het nu in totaal is geweest.. Mees kwam op 1220 km.. en hij kan zomaar gelijk hebben...

Voor ik echt thuis kwam zag ik dat andere buren ook thuis waren met hun camper en daarna dat mijn buurvrouw van mij voortuin een plaatje heeft gemaakt, nada de buxus eruit is getrokken.... blij om weer thuis te zijn.!


"

Reacties

Reacties

Ans

Fijn hè? THUIS.

Truus

Oost west thuis best?

Fren

Fijn je bent weer heel thuis gekomen , materiaal is te vervangen JIJ niet, ik vond het heel bijzonder om alles mee te beleven en hoe leuk ook al je vrienden kennissen en familie onderweg te bezoeken, zoveel als jij mee maakt op een dag en het ook zo leuk verwoord het was heerlijk lezen. Welkom thuis?

Nelly

Welkom thuis!!
Wat een heerlijke verslagen gelezen. Een beetje samen met je op reis geweest.
En wat een verrassende thuiskomst.
Zie je gauw.
Liefs.

Janneke Ames

goed te horen dat je weer blij thuis bent en lekker in je eigen bed. Prachtige verhalen heb er van genoten

Rita

Fijn dat je weer thuis bent! genoten van je verhalen.
Tot gauw, Rita.

Jeannette

Fijn dat weer thuis bent en dat ik een
steentje heb kunnen biidragen aan een leuke thuiskomst ;)

Heleen Gijsberts

Fijn dat je er weer bent liefs

Henk

Nou dat was weer een flinke prestatie , en als gezegd half Nederland is familie of bekende .
En daarbij dat "pennen" gaat ook heel aardig.
Belangrijk , zonder echte problemen weer thuis .
Groetjes tot de volgende

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!