liaopdefiets.reismee.nl

Entebbe.

18 januari,

Een uurtje vliegen, vanochtend vanaf Nairobi naar Entebbe. Dus rond 9 uur in Oeganda, even wachten op mijn tas en mijn fiets en dan ALLLES weer door de scans , en dan mag ik naar ' buiten' ...geld wisselen, heb ze maar even tegen elkaar op laten bieden, want ik snap er niets van. Maar toen ik het geld in handen kreeg, voelde ik me wel een millionaire! Op het vliegveld is het druk, er worden veel seminars gehouden hier voor Afrikaanse landen om hun visie op de wereld te bepalen in deze roerige tijden. Dan ga ik op zoeknaar mijn naam , volgens mijn reispapieren was dat me beloofd.
Ik zag hem niet zo gauw, maar hij mij wel! Niet verwonderlijk met zo'n grote doos....
Alles in het busjeen op naar de Lodge Via Via, en in notime, kijk ik vanuit mijn kamer naar een tropische tuin met navenante geluiden... ik probeer wat te slapen, lukt niet, loop wat rond in de buurt, en ga mijn fiets in orde maken.. de trappers lukte niet helemaal, vraag het wel later aan Lawrence, de mecanicien van de groep en onze leider. Maak kennis met Frank, 48, en die helpt me gelijk met een trapper... Fijn. Zie ook Daan verschijnen, de jongste van de groep, is 30, en beiden hebben ze prachtige fietsen, met Garmins natuurlijk. Lekker gepraat met elkaar, dat gaat wel lukken met elkaar... ik ga op tijd naar bed en slaap fantastisch!

Reacties

Reacties

Lies

De eerste indrukken zijn dus positief. En behulpzame handjes kun je altijd gebruiken. Veel plezier.

Jeannette

veel plezier, buuv, het is weer heerlijk om je reisverslag te lezen, :D

Heleen

Lekker slapen en gezond weer op heel veel plezier

Reina

Fijne reismaatjes dus. Nice!

Marleen

Benieuwd naar het vervolg. Nog in Entebbe?

Nel Bransen

Wat weer een avontuur !!!

Mary Obdam

Lekker bezig Lia. Korte reis dit keer toch? Geniet er van.

Monique

Leuk om te lezen Lia. Geniet nog maar even van de laatste mooie ervaringen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!